Studenckie życie jest OK! donosystudenckie@uniface.pl
Wyniki wyszukiwania dla:

brzuch

 (7)
ABS - magiczne brzuszki dziewczyn!
ABS - magiczne brzuszki dziewczyn! Zastanawiacie się jak one to robią? Godziny spędzone na siłowni, dieta i kontrolowanie wagi? Nic bardziej mylnego! Kluczem jest systematyczność. ABS to bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha stworzony na Uniwersytecie Stanforda.
Chłopaki spisali się na 6-pak!
Chłopaki spisali się na 6-pak! Musimy przyznać, że nasi dzisiejsi bohaterzy uczciwie przepracowali sezon zimowy. Mordercze treningi, litry wylanego potu i drakońska dieta...
Obcy zarządza jego brzuchem! (WIDEO)
Obcy zarządza jego brzuchem! (WIDEO) Doprawdy wyjątkowe zdolności posiada ten młody gentleman! Jedynie perfekcyjna kontrola nad ciałem sprawia, że jest w stanie zamarkować...
Studenci w ciąży szokowali!
Studenci w ciąży szokowali! Wrocławscy studenci nakłaniali pasażerów do ustępowania miejsca ciężarnym kobietom. W autobusach i tramwajach pojawili się młodzi aktorzy imitujący...
Dziewczyny z dużą krzepą
Dziewczyny z dużą krzepą Ostatnio prezentowaliśmy zdjęcia dziewczyn, które swoim "sześciopakiem" są w stanie zawstydzić przeciętnego faceta. Dziś prezentujemy dziewczyny, które poza...
Dziewczyny z "sześciopakiem" zawstydzają
Dziewczyny z "sześciopakiem" zawstydzają Wymaga nie lada pracy, dla wielu to cel nieosiągalny, ale każdy facet, który go posiada zyskuje w oczach...
Wyćwiczone brzuszki
Wyćwiczone brzuszki Nie każda kobieta może poszczycić się wyćwiczonym brzuszkiem, taki efekt osiąga się spędzając często długie godziny na ćwiczeniach....