Studenckie życie jest OK! donosystudenckie@uniface.pl

Zarządzanie informacją sportową

Zarządzanie informacją sportową
Sport to już nie tylko rywalizacja na boisku. Sport to przede wszystkim globalna platforma promocji marki. Dzięki postępującej cyfryzacji życia wielkie imprezy sportowe za pośrednictwem telewizyjnych kanałów sportowych, stacji radiowych, portali internetowych i prasy docierają do milionów osób na całym świecie. Nic dziwnego, że ta wielka medialna machina zaczyn być coraz częściej wykorzystywana przez największe koncerny. Z myslą o specjalistach pracujących w mediach lub odpowiadających za wizerunek marki w sporcie powstał kierunek "Zarządzanie informacją sportową". Uczelnia Łazarskiego przygotowała program studiów podyplomowych, który przygotowuje profesjonalistów do pracy w marketingu sportowym. W programie znalazły się też podstawy nowoczesnego zarządzania informacją, prowadzenia kampanii reklamowych, marketingu sportu oraz zasady organizowania imprez masowych. Studenci otrzymają wiedzę z zakresu prawa sportowego, prasowego i autorskiego, poznają warsztat pracyrzecznika prasowego oraz podstawy psychologii sportu Podyplomówka skierowana jest do absolwentów studiów wyższych I i II stopnia (przede wszystkim kierunków: AWF, ekonomia, zarządzanie, dziennikarstwo, politologia, prawo), którzy wiążą swoją karierę z pracą w mediach i agencjach reklamowych, instytucjach, organizacjach i klubach sportowych. Więcej informacji znajdziecie na stronie http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-menedzera/zarzadzanie-informacja-sportowa/ Źródło: lazarski.pl
Źródło: http://www.lazarski.pl

Komentarze (1)

Gość 02.03.2016 Zgłoś
Good job maikng it appear easy.
Odpowiedz
0