Studenckie życie jest OK! donosystudenckie@uniface.pl

Olsztyn: Studencki melanż w autobusie

Adepci Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego (UWM) potrafią bawić się w każdej sytuacji. I w każdym miejscu. Zimą ulubionym miejscem melanży olsztyńskich studentów jest autobus komunikacji miejskiej. Wóda leje się litrami i wszyscy są szczęśliwi. Relację z podróży żaków autobusem linii nr 15 znaleźliśmy w internecie. Tak bawią się studenci UWM w każdy czwartek, około godz. 23.00. Potraficie lepiej?

Komentarze (34)

Gość 02.09.2013 Zgłoś
hahahahaaha... ah ta 15ka;) az milo popatrzec.. NA JAROTY prosze.. tak tez bylo 10 lat temu kiedy studiowalem;) pozdrowionka;)
Odpowiedz
1
mart 02.09.2013 Zgłoś
ej geodeteci.. poziom wam sie odchylil;) ile tak imprezka trwa? 30min jak dobrze pamietam..;)
Odpowiedz
0
MAteo 02.09.2013 Zgłoś
Geodezja rulez;]
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
od poczatku do konca ze 40 min zleci :)
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
I to jest polska "inteligencja"... Masakra...
Odpowiedz
5
Gość 02.09.2013 Zgłoś
na miejscu kierowcy wysadził bym to bydło i wygonił do lasu.Cham ze wsi wyjdzie, ale wieś z chama nigdy!
Odpowiedz
2
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Olsztyn się bawi sialalala:) też tak wczoraj jechaliśmy:)
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Pały by im zwiędły jakby tak kierowca podjechał pod komisariat, ja bym tak zrobił :)
Odpowiedz
0
gabi ;d kcd 02.09.2013 Zgłoś
oo ja zaje fajne , to w czwartek się widzimy
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Widać same buraki z wiochy i puścić takich do miasta !!!!!!
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Miło popatrzeć i powspominać te piękne czasy:)
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Żal patrzeć !!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
pajace...qrwa!!!
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Szanowny pan to znawca buraków tak? A z jakiego pola?
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Po prostu BYDŁO !!!
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Wyleczył bym ich wszystkich...
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
idioci! za naukę się weźcie wieśniaki!
Odpowiedz
0
GEO 02.09.2013 Zgłoś
Wiedziałem, że ten film będzie sławny :D
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
pozdro ziomki;ppp GEODEZJA RZADZI!!!!! ;D;D;D;D
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
taaa raczej to wielka siara dla geodezji...;/ żal patrzeć
Odpowiedz
1
Poprzednia 1 2