Studenckie życie jest OK! donosystudenckie@uniface.pl

Co alkohol robi ze studentami? (WIDEO)

Oto studencki wakacyjny Mortal Kombat. Jak to dobrze, że są wśród nas kreatywni żacy, którzy potrafią promile zamienić na kreacje aktorskie rodem z filmów akcji. Zaczęło się od nieśmiałego tańca z kijem, a skończyło na markowanym mordobiciu. Studenci pokazali, że dbają o swoje bezpieczeństwo - dwaj z nich założyli hełmy ochronne. Trzeci najwyraźniej ma mocną głowę. Fajny popis?

Komentarze (12)

... 02.09.2013 Zgłoś
o kura... "PRAWIE" jak Matrix
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Mi się podoba. Studentem byłem z 7 lat temu :D Dobre. A przez reklamę knora nigdy więcej nie kupię żadnego ich produktu (knora). A dłuuugo i całe tony kupowałem kostki we wszystkich aromatach. ``baner czekaj ... to jak dla mnie gwałt ... knorze srrrrrrrrrrajjjjjjjj się :P
Odpowiedz
1
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Co za tandeta,żałosne!!!!!!
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Twój stary tandeta
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
To nie studenci -.- kolejna nieudana interpretacja
Odpowiedz
0
Ciekawski Benek 02.09.2013 Zgłoś
Boże co to za szajs !!! Co to ma być ? Banda zniewieściałych gości żyjących we własnym świecie zabawia się kijami , to ma być śmieszne , fajne , czy żałosne ?? ?
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Hehe! Pomysł śmieszny. Prawdziwe luzaki.
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Musi być u was bardzo ciężko z pomysłami na artykuły skoro komentujecie już tylko amatorskie filmy podpatrzone na wrzucie. Gratuluję inwencji.
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Tacy faceci rosną hehe komputerki 100Gb dziewczyn na kompie jazda na ręcznym i głupie zabawy a no i alkohol :) współczuje młodym kobietą :-)
Odpowiedz
0
nello 02.09.2013 Zgłoś
a zobaczcie tutaj polskie dziewczyny w klubie: http://youtu.be/CwRmn_8hUaw
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
lamusy jak zwykle reklama
Odpowiedz
0
Gość 02.09.2013 Zgłoś
Lepsza taka zabawa niż zachlewanie się lub ćpanie...
Odpowiedz
0