Studenckie życie jest OK! donosystudenckie@uniface.pl

17-latka na siłowni. Dziewczyna ma moc!

Chodzicie na siłownię? Czy powtórzylibyście to, co wyprawia ta dziewczyna? Myślimy, że ona mogłaby zawstydzić niejednego faceta. Trzeba przyznać, że potrafi wiele, a ma dopiero 17 lat.

Komentarze (48)

Gość 14.09.2013 Zgłoś
Niby jaki ma mieć ten kręgosłup i kolana? Ale możesz mieć rację. Robiąc ćwiczenia czysto technicznie można nie obawiać się o ich stan do późnej starości. Niestety, w naszym pięknym kraju nie ma myśli trenerskiej, a to co prezentują różni siłowniani znawcy woła o pomstę do nieba i niejednokrotnie w wysokim tempie prowadzi do dysfunkcji. Słuchałem kiedyś wykładu pewnego znakomitego biomechanika który stwierdził że przyprowadzają do niego dwudziestoletnich niejednokrotnie sportowców, którzy nadają się już tylko na sportową emeryturę. Zrosty, zwapnienia, zwyrodnienia stawów - to powszechne u naszej w chamski sposób eksploatowanej przez tępych trenerów młodzieży. Zwróćcie proszę uwagę na to że pannica robiąc dynamiczne boje - podrzut siłowy, żuje gumę. Źle to świadczy o kimś kto na to pozwala, a skoro tak, to pozwalać też może na niechlujst
Gość: robi parę fajnych rzeczy, ale nie chce myśleć jaki ma teraz kręgosłup i kolana już nie mówiąc za 10 lat...
Odpowiedz
3
Gość 14.09.2013 Zgłoś
she's amazing !!!!
Odpowiedz
0
Gość 14.09.2013 Zgłoś
Skoro porównujesz się do kobiety to spoko.
Gość: To dziwne co piszesz, bo ja w jej wieku większe ciężary brałem, a ćwiczyłem sporadycznie na w-fie w szkole tylko 3 godz w tygodniu. Jeśli by miała kogoś zawstydzić to jakichś cherlaków tylko. Ale jak na dziewczynę to wymiata
Odpowiedz
3
Gość 14.09.2013 Zgłoś
Dokładnie ,kobiecie tak pasują mięśnie jak facetowi sukienka
Gość: tylko po co? coraz bardziej przypomina z budowy faceta nie kobiete
Odpowiedz
0
Gość 14.09.2013 Zgłoś
bez kitu za młodego lepiej było coś robić.Bo nawet starzy sponsorowali.Niby jeszcze była szkoła.Ale i tak był czas.Chodziło się na siłkę ,kickboxing.A teraz ch*j.
Gość: ma kase i chęci to ćwiczy i nie musi z*********ć na dwie zmiany żeby ta kasa była
Odpowiedz
-1
Gość 14.09.2013 Zgłoś
zaniedługo to w faceta się zamieni
Odpowiedz
3
Gość 14.09.2013 Zgłoś
fajna siłownia
Odpowiedz
4
Gość 14.09.2013 Zgłoś
tylko po co? coraz bardziej przypomina z budowy faceta nie kobiete
Odpowiedz
5
Gość 14.09.2013 Zgłoś
Doskonały Sposób Zarabiania Pieniędzy Wejdź i Zarabiaj-POLECAM - 1k.pl/tmtrzn
Odpowiedz
-5
Gość 14.09.2013 Zgłoś
To dziwne co piszesz, bo ja w jej wieku większe ciężary brałem, a ćwiczyłem sporadycznie na w-fie w szkole tylko 3 godz w tygodniu. Jeśli by miała kogoś zawstydzić to jakichś cherlaków tylko. Ale jak na dziewczynę to wymiata
Gość: Nie jednego faceta by zawstydziła.
Odpowiedz
2
Gość 14.09.2013 Zgłoś
bo to moze juz facet jest albo powoli sie zamieia he he....baby to powoli benda robily wszystko co faceci ...tylko gdzie kobiecosc sie podziala?
Gość: Nie jednego faceta by zawstydziła.
Odpowiedz
1
Gość 14.09.2013 Zgłoś
super dziewczyna, fajną ma figurę kręci mnie bardzo
Odpowiedz
1
Gość 14.09.2013 Zgłoś
czarne i wszystko jasne
Odpowiedz
-2
Gość 14.09.2013 Zgłoś
na co komu taki mutant?
Odpowiedz
3
Gość 14.09.2013 Zgłoś
rotfl nie masz pojecia co mowisz matole to trzymaj to dla siebie nie dziel sie swoimi myslami laika bo inni moga sie tym zarazic
Gość: robi parę fajnych rzeczy, ale nie chce myśleć jaki ma teraz kręgosłup i kolana już nie mówiąc za 10 lat...
Odpowiedz
-1
Gość 14.09.2013 Zgłoś
Robiłem tak jak miałem 10 lat
Odpowiedz
-2
Gość 14.09.2013 Zgłoś
na pewno będzie w lepszym stanie niż Twój od siedzenia przed kompem
Gość: robi parę fajnych rzeczy, ale nie chce myśleć jaki ma teraz kręgosłup i kolana już nie mówiąc za 10 lat...
Odpowiedz
2
Gość 14.09.2013 Zgłoś
mogli by ją pokazać w bieliźnie wiecej furory by zrobiła :)
Odpowiedz
0
Gość 14.09.2013 Zgłoś
nie wiem kogo by miala zawstydzic, Ci co tak mysla chyba cale zycie spedzaja na kanapie
Odpowiedz
-1
Gość 14.09.2013 Zgłoś
Tak za pare lat bedzie wygladac jak facet i po urodzie,szkoda bo jest piekna,a jak lubi spaor to gimnastyke)
Odpowiedz
3
Poprzednia 1 2 3